donderdag 2 juni 2011

Een origineel geschenk voor Vaderdag !

Deze prachtige wijndispensers zijn in onze winkel te vinden  !


De gladde, verleidend vorm en levendige kleuren verandert volledig de perceptie van BiBs
(Bag-in-Box, wine in card-board boxes)

Hun traditionele verpakking en een ietwat goedkope presentatie in de vorm van een kartonnen doos is niet de beste look voor in de keuken, dewelke zich ook veelal open in de woonkamer bevindt.
Dit geeft soms een negatieve indruk, wat het product natuurlijk niet verdient.
De wine dispenser FIDUZ® is ontworpen en geproduceerd in Denemarken en zoals we weten vervaardigd met de beste materialen.
FIDUZ® is verkrijgbaar in verschillende verfrissende kleuren en variaties;
Puur Kleur, Kleur & Chrome en Puur Chrome; 18 variaties tot nu toe.
Meerdere kleuren worden nu nog geproduceerd en later uitgegeven.
De voet van deze dispenser wordt samengehouden met een sterke magneet, dit is ook gemakkelijk om de wijn uit te schenken en de laatste drup niet te moeten verkwisten.
Het glaasje wijn past onder de tap en de voet kan ook de druppeltjes opvangen.
FIDUZ® wordt in een mooie verpakking geleverd met een "cold-pack" wat de witte en rozé wijntjes koel kan houden en de roode wijn verfrissen tijdens de zomer dagen.


voor alle info zie http://www.fiduz.be/

Momenteel in volgende kleuren : wit, rood, geel, paars.
Kom gerust eens langs :

De Tafel van Amandine
Fruithoflaan 13
2600 Berchem
03/459 93 79
http://www.tafelvanamandine.be/

1 opmerking:

  1. Dag Régine,
    dank voor het volgen van mijn blog en fijn om kennis met je te maken! Ik hou ook van ´etiquette´ (met daarin de elementaire beleefheidsregels :)) en alles wat schoonheid uitstraalt. Ik geloof dat ik jouw Facebook-pagina al had gezien via een neef van mij (Ph. Vloeberghs), die je site daar als ´vind ik leuk´ had aangeklikt.
    Ik kom graag terug! Beste groetjes uit Westvlaanderen, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine