woensdag 19 september 2012

Inspiratie opgedaan in Parijs

Maar eerst belofte maakt schuld : ik beloofde verleden week dat ik weer eens mijn fototoestel zou vastnemen, heb ik gedaan om de sfeer vast te leggen van de 100 jaar Eglantierlaan op 8 september, al was ik na een dagje werken aan de tafeldecoratie onder een stralende zon, meer toe aan een glaasje bubbels met lieve buren. Het zijn dus maar een paar kikjes geworden en naar goede gewoonte in een collage gemonteerd ;-)



Maar tussendoor toch niet kunnen laten om te instagrammen... gaat snel en is zooo verslavend ;-)




Volgende dag met een gigantische kater toch nog genoten van de tuin, een "laatste ?" barbecue dit jaar met zelfgemaakte mayonnaise, njammie !




maandag morgen om 6u15 vertrokken naar Parijs om de sfeer op Maison&Objet te gaan opsnuiven. Al viel de editie van januari een beetje tegen, zijn we deze keer aangenaam verrast want na de bezoeken aan onze traditionele leveranciers hebben we ons toch laten verleiden door twee nieuwe...we verklappen de naam niet van de labels, maar laten jullie toch al een beetje met ons meegenieten :




en deze notitieboekjes konden we echt niet laten liggen :



Om te eindigen toch nog sfeerbeeldjes van de volgens ons mooiste stands van de beurs :




Er valt nog veel te vertellen, er staat nog veel te gebeuren, er mag nog veel gezien worden in en rond ons winkeltje, blijf ons volgen om op de hoogte te blijven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine