zondag 9 december 2012

Mijn alternatieve kerstboom...

Wat is kerst nu zonder kerstboom ? een echte... die zo lekker ruikt en waaronder een stapel cadeautjes ligt ?

Ik probeer al enkele jaren mijn familie te overtuigen dat een kerstboom ook eens op een andere manier zou kunnen dan de traditionele groene den, het mag voor mij wel eens wat anders zijn. Het protest is nog te groot het zal mij ook dit jaar niet lukken.

Spijtig want er zijn zo leuke en creatieve alternatieven...

Sinds bijna een jaar ben ik actief mee aan het pinnen... pinnen ? hoor ik dan rond mij wat is dat nu weer ?

Een nieuwe sociale media, Pinterest genaamd, waar iedereen zijn persoonlijke moodbords kan delen. Voor iemand die constant op zoek moet zijn naar nieuwe trends, nieuwe ideeën of inspiratie is Pinterest echt van onschatbare waarde. Een blijkbaar onuitputtende bron aan foto's, ideeën gedeeld door bloggers, creatieve zielen, artiesten, grote merken.

Hoe ga je te werk. Je vraagt een log-in aan op www.pinterest.com. Enkele dagen later krijg je die via mail, je kan dan je facebook vrienden, je contacten uitnodigen, inspirende mensen volgen, zelf je moodbords aanmaken naar gelang je interesses...

Momenteel, en hoe kan het ook anders vind je een overvloed aan prachtige kerstdecoraties, inpaktips, prachtige versierde bomen, smakelijk gerechtjes...

Van mijn alternatieve boom kan ik nog enkel maar dromen, maar ik deel graag mijn vondsten met jullie...



De tafel van Amandine kunnen jullie volgen via volgende link : http://pinterest.com/tafelamandine/

Happy pinning !

1 opmerking:

  1. Haha, ik zie daar wat foto's terug komen die ik ook heb op Pinterest! Ik ben dus ook al een tijdje aan het zoeken voor alternatieve kerstboom en ideetjes! Hier thuis heb ik ze ook proberen warm maken (toch geen Kerst zonder echte kerstboom?), maar heb ze gevraagd om het een kans te geven, ben volop alles bij elkaar aan het rapen en zoeken, we zullen zien of het gaat aanslagen??? Foto's volgen op de blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine