woensdag 1 februari 2012

A little bit of romance


We hebben er lang op moeten wachten... maar, terwijl we volop collecties uitzoeken voor de lente en zomer, is het siberisch koud. In een romantische bui à la Dr. Zivago, het pronkstuk van de winkel, nl deze prachtige theepot met mijn telefoontje nog eens getrokken : al zeg ik het zelf hij is prachtig.



 een zondagavond in januari, gezellig in de keuken, tafel gedekt en lekker gekookt. Wat kan geluk toch eenvoudig zijn.
Eerste ranonkels van het seizoen...

4 opmerkingen:

  1. Beste Amandine,

    Blij verrast was ik toen ik de foto van de prachtige theepot zag. Ik heb er ook zo een in mijn theepottenmuseum staan zie http://theepottenmusuem.nl. Ik kocht hem in januari in Ouderkerk aan de Amstel, waar hij in de etalage van een bloemenwinkel stond. Weet jij toevallig iets meer van deze theepot, bijvoorbeeld de maker, het land , het aantal exemplaren dat er gemaakt zijn. Bijvoorbaat hartelijke dank

    frits Lavell

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Frits,

      Deze indrukwekkende theepotten worden verdeeld door "Des Pots" een nederlands groothandel voor floristen. Ze worden in Azië gemaakt (ik dacht in Thaïland), maar hoeveel exemplaren er van gemaakt zijn weet ik zelf niet. Misschien de vraag eens direct aan Des Pots vragen (ze zijn gevestigd in Best)
      Groetjes,
      Régine

      Verwijderen
  2. Have been looking all over for photos and ideas for my Bridal Wedding Day with
    not much luck, Found this site today. Great Inspiration for
    my groom and I. They have photos of weddiing cakes, wedding
    dresses, bridesmaids, rings,favors and more. We have been
    engaged for 6 months now and looking forward to my wedding day.
    My web page ... wedding

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine