woensdag 18 april 2012

Coffeestuff

Na twee drukke dagen, neem ik bewust deze morgen een beetje tijd om te relaxen. Geen koffie voor mij, maar een lekker tasje thee en een speculoosje erbij, dat kan smaken. Hopelijk zal mijn vriendin Brenda die zelf verrukkelijke speculooskoekjes bakt mij vergeven, ik geef toe het zijn Lotus koekjes. Beloofd  :  deze zomer trek ik na Brugge en maak ik eens een leuke reportage over haar winkeltje Juliette !

Tijdens mijn koffiepauze of noem het theepauze, wil ik jullie graag vertellen over wat er allemaal op het programma staat van deze zomer :

Een eigen webshop voor alle klanten die moeilijk tot in Berchem geraken werd zo stilletjes aan een must, dus daar wordt momenteel hard aan gewerkt. Hopelijk zal het allemaal tegen eind jullie operationeel zijn. Niet alleen decoratieartikelen, maar ook zelfmaakideetjes voor de tafel zullen online besteld kunnen worden.

Tijdens de cursussen tafeldecoratie wordt dikwijls gevraagd wanneer er nu eens een boek uitkomt met al die ideetjes, wel met veel trots kan ik jullie vertellen dat een boek over de tafels van Amandine nog voor het einde van het jaar zal verschijnen ! hoe gaaf is dit nu niet ? ik zelf vind het heel spannend en heb al verschillende nieuwe thema's bedacht.

Nu ga ik echt even chillen (zoals de kids zeggen)...




en de prachtige oude foto's bewonderen gevonden in een oude schoendoos op zolder ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine