woensdag 2 mei 2012

Et c'est parti...pour le show


De mensen onder jullie die mij een beetje kennen, weten wel dat er jaarlijks  in de maand mei een groot project op het programma staat voor de rest van het jaar : kostuums ontwerpen voor een musical, de Tafel van Amandine opstarten, eerste winkeltje openen, een 2de grotere winkel openen en nu dit... in feite zijn het er dit jaar twee : een grote en een iets minder grote ;-)  al heb ik dit jaar formeel aan de geliefde echtgenoot moeten beloven om in augustus volop te genieten van onze vakantie.
Tijdens onze skireis heb ik dit schattig schriftje gekocht van het merk Cavallini Papers & Co (een merk dat ik misschien tegen de feestdagen wel in collectie ga nemen) en vandaag geef ik het een bijzonder opdracht voor Het project van het jaar !  het bewaren van al mijn geheimpjes, op mijn nachtkastje, want de meeste ideetjes borrelen zo in die half wakkere toestand, juist voor het helemaal wegzakken in dromenland ;-), dus vanaf nu alles noteren, noturelen, schrappen, organiseren, plannen,  plakken,... een heel schriftje vol. Ik neem het overal mee want je weet maar nooit wat voor leuks je tijdens een lentedag tegenkomt... al is de lente nog ver te zoeken, brrrr !


Maar wat moet ik  godsnaam hiermee ?

Gisteren bij het opruimen van de kelder op deze indrukwekkende Jezus gevallen, we weten eigenlijk niet hoe hij ooit hier in huis is geraakt...  hem wegdoen ? neen toch ? na een afspoelbeurt zag hij er al veel gezonder uit, al ontbreken er toch een paar elementaire ledematen ;-) hem naar de winkel doen of gaat dat de klanten afschrikken zoals de bezorgde moeder zei ? hem hier als "beschermheer" voor Het project bewaren ? ik ben er nog niet helemaal uit... we zien morgen wel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig notaboekje ... ik heb ook altijd een boekje bij de hand om ideetjes, citaten etc in te noteren. En wat een vondst dit beeld ... en dat hij essentiële ledematen mist is niet verwonderlijk. Op brocantemarkten zie je vaak exemplaren zonder armen! Groetjes, @nne
    P.s. klopt het dat jullie de tijdschriften van Jeanne d'Arc Living verdelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anne, Het klopt wij verkopen de prachtige magazines van Jeanne d'Arc Living. Tegen de zomer hoop ik met mijn webshop te kunnen beginnen (al ben ik een beetje ongerust, heb niets meer gehoord van onze webmaster), maar indien je dat wenst kan ik ze zeker nu al opsturen. Meinummer is net binnen.
      Groetjes,
      Régine

      Verwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine