dinsdag 8 mei 2012

even uitblazen

Dat we de koudste en donkerste lenteweken sinds lange tijd meemaken weten we nu allemaal wel, wie snakt er niet naar een beetje zon en warmte ?... gisteren toch nog wat voorzichtige zonnestralen en met al de stress van het Groot Project, genoten van een mooie parkwandeling na de voorlaatste cursus tafeldecoratie van dit seizoen. Uitwaaien en gedachten verzetten in park Den Brandt met Lolaatje.


Maar back to business ! heb deze week enkele belangrijke vaststellingen gedaan :

Ik lanceerde enkele weken geleden een actie op facebook met een prachtig Wit+Goed schort als prijs en Nelly deed hetzelfde zaterdag met prijs een armbandje.  De actie van de dochter Nelly is een schot in de roos, op enkele uurtjes tijd tientallen reacties, de actie met de schort loopt veel trager. Komt het nu door het product of zoals ik denk, door het aangesproken publiek ? Is de volwassen generatie nog een beetje wantrouwig tegenover acties op FB ?  Nog één vriendje te gaan en we mogen dan beide prijzen verloten, al gaat uiteraard alle verdienste naar de jeugdige vriendinnen van Nelly.

Twee constatatie : De East of India Collectie is waarschijnlijk de beste aanwinst voor de winkel, op enkele dagen tijd zo goed als uitverkocht en ik heb met veel plezier deze morgen een nieuwe order geplaatst.

Derde constatatie : Het Project gaat veel meer tijd en energie vragen dan eerst gedacht. Ondertussen is mijn schriftje al goed gevuld met ideetjes en plannings...




2 opmerkingen:

  1. Zo'n schriftje heb ik ook met al mijn nieuwe ideetjes en plannetjes (en de scrabelblokjes ook voor mijn fotoshoots)! Super leuke blog touwens, heel mooie spulletjes, dat komt misschien nog van pas voor mijn nieuwe plannen voor huwelijken en geboortes, communie's en kinderreportages in vintage-stijl! En zie dat je ook nog uit het Antwerpse bent, leuk! Grtjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx, Ilse, je hebt trouwens ook een prachtige blog ! Tot snel !

      Verwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine