donderdag 24 mei 2012

heeft alles in huis om komende 3 dagen aan take 2 frutselen ;-)

Deze eerste echte zomerse dag is, ondanks lichte zenuwachtigheid en zware vermoeidheid, tamelijk produktief geweest : heb zo goed als alles in huis om gedurende drie dagen continue te knutselen voor Take 2 van Het Groot Project 2012.

Zoals altijd, als ik op de Boomsesteenweg ben, stop ik even bij Troc International. Na een volle wagen te hebben geladen bij Serax, waar ze volop de showroom aan het voorbereiden waren voor de opendeurdagen en ik dus best wel ongelegen viel (gelukkig alles gevonden en gekregen wat ik nodig had)..., hop richting Aartselaar om bij RETIF nuttige knutselspulletjes te gaan halen en jawel op de terugweg : hop toch een kleine halte bij mijn lievelingswinkel van de laatste weken :

En jawel, eindelijk twee mooie blikken dozen (maar die zijn geheim) en DIT :

Een collectie uurwerkplaten, kreeg al meteen een fantastisch idee voor TAKE 3 !

Mij toch nog laten verleiden door enkele koffietasjes, 1 schotel met Willow motief (die zijn niet geheim) en dit schattig setje :


Mooi, maar waarvoor gaat het dienen ? kreeg ik meteen te horen van mijn Dierbaar Echtgenoot ;-)
Maar nog een heel lijstje af te punten in mijn schriftje, dus doorgereden naar Schleiper om mijn knutseldoos aan te vullen.


En ondertussen thuis,... bloeit er iets moois, of groeit :


Vier dagen geleden  !



en gisteren ! rara wat is het ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine