donderdag 17 mei 2012

Take 1

Een beetje sneller dan verwacht moest dringend de het startschot van de eerste fase van Het Groot Project 2012 gegeven worden ! Op drie dagen (en twee nachten tijd) alles klaarzetten, 10 grote IKEAbakken, van die doorschijnende, ge weet wel, vol met serviesgoed en zelfgemaakte ideetjes, een tiental ballonnen, twee emmers verse bloemen, krukjes en beeldjes, allemaal netjes gerangschikt. Zover waren we gisteren avond. Een beetje gevloek en gehijg omdat dit allemaal twee verdiepingen hoog moest gedragen worden, jawel zonder lift en dan het opstellen van eerste setting die er in het avondlicht echt sprookjesachtig uitzag.

Dit interieur inspireerde mij meteen, maar verklappen wat we ermee hebben gedaan, no way geen denken aan ! Deze morgen zag het er nog allemaal netjes uit en Mijnheer de Fotograaf kon dan aan het echte werk beginnen.

En voor dat je het weet is het middag, allé je weet het wel want je maag gromt en je voelt je wat duizelig, maar het is allemaal zo spannend en intens...

Gelukkig smeerde een vriendin met een goed hart, haar naam is Carotje, vraag me niet waarom, niemand weet het eigelijk nog ;-) boterhammen en kregen we Mijnheer de Fotograaf toch even van zijn krukje (mijn krukje die morgen trouwens staat te pronken in de winkel) voor een snelle hap !


Heb ik trouwens al gezegd dat we voor de eerste dag van de eerste fase van HET Groot Project 2012 een omgekeerde dag hebben gehouden : om 9u een diner in hogere sferen, om 11u30 een verjaardagslunch om af te sluiten met de zondagse pistolekes om 17u ! de wereld draait zot, dat wisten trouwens wel !

Tussendoor nog wat geschilderd, geplakt, geknipt, gestrikt, gestempeld en een nostalgisch plaatje genomen van de oude naaispulletje van de grootmoeder van mijn Dierbaar Echtgenoot.

Willen jullie het zien ? of toch niet... laat het nog even een verrassing blijven, het maakt trouwens deel uit van het Project.

Nu gezellig in bed, nog wat nagenieten van deze spannende dag !

Toedeloe !

2 opmerkingen:

  1. Klinkt allemaal heel spannend, benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt spannend, ik vroeg mij af of je misschien niet voor een onderdeeltje wil samenwerken ? ben je al in de kerstmood ? ik mail je wel, het gaat wel allemaal snel snel snel...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine