zondag 3 juni 2012

Een bewogen week

Na de geslaagde take 2 van maandag, begon ik met veel moed aan de nieuwe week : opruimen, lijstjes maken, op tijd voorbereidingen treffen voor take 3... nu het is dan ook vanaf dinsdagavond al helemaal fout gelopen : ik dacht al die groentjes die als fotomodel hadden gediend of niet, daar maak ik nu eens een lekkere ratatouille van... tussen mijn fotomodellekes waren er ook van die mini-paprika's, geen lange rode pepers, echte kleine miniatuur versies van de rode, gele of groene paprika, heel schattig... wel ik weet nu wel dat ze levensgevaarlijk zijn ! mijn handen hebben uren in brand gestaan ! het was enkel uithoudbaar in een bakje met ijskoud water ! Pirrewit ging eens googelen en kwam met verschillende remedies af : insmeren met olie, insmeren met tandpasta, toch maar met dokter schoonbroer gebeld, insmeren met flammazine... om 11u 's avonds hielp het koud water ook al niet meer, dus naar spoed gereden met volgend resultaat :


Na dubbele dosis pijnstilling en kalmeringspil waarvan mijn maag de volgende dag de gevolgen heeft gedragen, is de pijn stilletjes aan weggetrokken !

Donderdag dan eindelijk begonnen aan voorbereidingen take 3 : we gaan de nostalgische toer op :

 en terwijl mama aan het frutselen is, is dochter nr 2 haar jury aan het voorbereiden met de nodige stress en huilbuien, maar daar heeft dochter nr 1 iets op gevonden : super super cute !


Vrijdag dan eindelijk die prachtige foto's van dochter nr 2 gaan bewonderen  ! en ja, we zijn trots !

en ondertussen blijf ik wel in mijn nostalgische bui voor take 3 :


maar om alles nog ingewikkelder te maken is Mr Melkersson-Rosenthal weer op bezoek, maar dat is een ander verhaal !

Hopelijk krijg ik alles af tegen dinsdag !

vandaag is het voor mij zondag : knutseldag, gelukkig maar met dit weer !




2 opmerkingen:

  1. verschrikkelijk ... was een allergie? lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, volgens de dokter is het een allergische reactie geweest, mij zie je geen paprika's of chilipepers meer aanraken, hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine