dinsdag 19 juni 2012

mag volgende week dinsdag iets leuks doen !

Volgende week dinsdag, ben ik te gaste bij de Madammen op Radio 2 ! Een paar  leuke tips geven voor het aankleden van de tuinfeesttafel ;-) hopelijk luistert de zon mee en mag de zomer dan echt beginnen ! Je kan ook kijken op EEN want ik neem foto's mee ! maar als je liever naar mijn zwoele stem luistert, das ook goe ;-)

Omdat ik een ongelovelijke babbelkous ben ga ik daar dan ook verklappen waarmee ik al enkele weken bezig ben, het groot project 2012 krijgt dinsdag dus een naam.

Ben blij dat ik niet meer zo mysterieus zal moeten doen en een kat een kat ga mogen noemen, of een tafel een tafel, een bord een bord, een lepel een lepel, een b... een b. allé nog efkes geduld (wie is hier ongeduldig ? ik nog het meest)

5 opmerkingen:

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine