maandag 11 juni 2012

Trop is teveel

Eerlijk is eerlijk ! ik ben wat overmoedig geweest en heb een kleine rustpauze moeten inlassen ! Eerlijk is eerlijk : 47 jaar, 4 kinderen in stressy examenperiode, Pirrewit die om aandacht vraagt en mijn droom op een paar weken tijd realiseren is tenslotte niet niks ! Enfin, rustpauze is natuurlijk heel relatief maar ik gun mezelf wat meer tijd voor de laatste opnamedagen, administratie bij te werken, op najaarscollectie te gaan...

Af en toe eens aan mezelf denken kan deugd doen al kan ik "Het Project" niet helemaal loslaten, het houdt mij toch wel constant bezig...

Dus relaxen doen we zo :



maar heb vandaag een ideale bondgenoot gevonden voor deze week, want het wordt alleen maar schrijven of typen :


en mij afvragen of ik deze wel ga gebruiken voor take 4 of 5 ?



en kerstmis dan ? en het servies van Mamy niet vergeten en een kinderfeestje en....







1 opmerking:

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine