woensdag 27 juni 2012

nu mag iedereen het weten

Gisteren morgen vroeg met een klein hartje naar de Reyerslaan gereden... voor een klein interview met de Madammen over mooi gedekte tuintafels. Het leek mij het ideaal moment op mijn project te onthullen en niet meer rond de pot te draaien :


Bij aankomst toch even moeten slikken bij het bewonderen van deze toren ! ik ben niet groot, maar hiernaast hadden die hakken van 15 cm toch niet het gewenst effect, wat voelde ik me klein...

het interview kunnen jullie hier lezen of herbeluisteren :

Wat allemaal begon als een hobby en enkele jaren geleden mijn eigen bedrijfje werd, krijgt in het najaar een fantastisch geschenk uit de hemel, soms kan ik zelf nog niet helemaal vatten : een eigen boek ! vol met gedekte tafels, tips, zelfmaakideetjes,... allemaal in beeld gebracht door een fantastische fotograaf !



We hebben ondertussen bijna alle thema's op beeld gezet, nog 3 te gaan, maar er volgt nog een lange weg van teksten schrijven, vormgeven, verbeteren. Tegen eind november moet ie af en ik kijk er ongelovelijk naar uit !

Nu verder aan het werk : Morgen vieren we Nieuwjaar en gaan we op wereldreis, volgende week is het kerstmis !




1 opmerking:

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine