zondag 17 juni 2012

is going white

Wat is die instagram en het fotograferen met je telefoon toch handig als je in tijdsnood bent ! dus een zondagse blogspot met enkel leuke instagrampics.

Allereerst wil ik jullie nu al zeggen dat ik op dinsdag  26/6 iets leuks ga doen en het project verklappen bij toffe Madammen tussen 9u en 10u ! maar daarover volgende week meer, nu  er nog een beetje spanning in houden ;-)

Het is volop "Opendeurdagentijd" bij de leveranciers, dat moet ook gebeuren als we vanaf augustus jullie met nieuwe spulletjes willen verrassen en dat gaan we, beloofd !

Vandaag Open Days bij :


Zelf ben ik nog altijd in mijn witte mood, voorbereidingen voor take 4 zien er momenteel zo uit, geknoei met spuitbussen en wijnglazen...


maar ook bij Serax zien ze het in 't WIT



En ze weten daar ook hoe ze hun klanten moeten verwennen :



en bij hun buren is het al kerst ;-)



en hierop instant verliefd geworden, dus dit zien jullie zeker in onze etalage verschijnen :


maar dat is niet alles, zeker niet,


ik wens jullie allemaal een fantastische week toe !

1 opmerking:

Leuk om je mening te lezen, laat gerust iets achter...
Régine